semmi
-
 
-
 
EGYB TMK
 
-
 
-
 
-
 
-
 
♠VGIGJTSZS♠
♠VGIGJTSZS♠ : EZ MIND AZ N RSOM

EZ MIND AZ N RSOM

  2006.11.02. 09:23

VGIGJTSZS>>

Vgigjtszs

 

Ez a dokumentum vgigmondja a tennivalk sokasgt, abban a mdban, amit n vlasztottam.

 

Itt a md, amiben, a kvetkezkben jtszani fogok.

A yes –szval vannak leokzva a kvetkez mdok(jobbra nyl):

 

ENERGY          YES

MAPS                YES

ALL TOOLS    YES

ALL FILES      YES

 

Jtk:

 

A jtk elejn van pr j kis vide, amit rdemes megnzni!

Robbans trtnik s Jil kiugrik a tz mgl.

Van pr zombi ljk le ket: R2+X.

Majd a piros kontneren msszunk ki: X.

Jil betri az ajtt, majd egy kis vide kvetkezik.

Menjnk fel a fmlpcskn a kis irodba:

Rgtn ahogy bejvnk a falon csillog a kulcs, amit fel kell venni. Itt van a lda is amibl kivehetjk az INK RIBBONT,

Ezzel lehet menteni az rgpnl. Most menj le s keresd meg az ajtt amit a kulcs nyit. Menj el arra a helyre, ahol hromfel gazik az t s fa padlzat van lent, lesz egy szrke ajt. Ahogyan megprblod kinyitni, kitrik a zombik. Menj le a pincbe, a szekrnyen csillog a kis flakon olaj. Most menj el arra a helyre ahol egy pr lpcsfok, vezet le egy gyerekjtkokkal teli kisplaccra.

Most csak arra kell menned amerre a kpen Jil fut.

gy jutsz be a brba ahol egy rvid bejtszs lesz.

Segts a trsadnak lelni a zombit, miutn vge szedd fel az ngyjtt, s itt van egy kp is a pulton. rdemes kimenni most a kvz fajtajn, mert az t ide vezet, ahol egy trkp van a falon!

 Ha ezek megvannak, csak visszafele kell menni, de a lpcs utn a fatalaj kisutcn kell bemenni. A ktllel lezrt ajthoz llj oda, majd lpj be a menbe, menj az ngyjtra majd az USE szra. A ktl leg, s be lehet menni. Az els ajt balra egy kis flke ahol tudsz menteni, de most egyenesen kell menni. Az ajt utn balra van a rendrsg.

Ahogyan bemsz lesz egy kis vide. Azutn vlasztanod kell:

FELS VLASZTS: HARC A SZRNYEL

ALS VLASZTS: BEMENEKLS AZ PLETBE

n az alst javaslom, mer gy knnyen el is van intzve. Bent a hall kzepn a szmtgpnl tudsz menteni. Be kell menni a faajtn, majd egy terembe rkeznk, amibl nylik egy kisebb iroda. Menj tovbb a kvetkez helyisgbe, ahol a szekrnyek vannak. Rgtn vilgt az egyik fikon egy piros lmpa, ezt nyissuk ki. Benne van a BLUE GEM. Menjnk mg tovbb s ahol a zombi csajt talljuk, van egy barna faajt, ott be. Jn mg egy dupla faajt s egy bentvagy egy tanteremben. A tanri asztal melletti asztalon csillog Jil szemlyi krtyja, vedd fel s menj vissza egszen a fterembe. Be kell raknod a krtyt a szmtgpbe, nyomj X -eket s kiad egy ngyszmjegy kdot. Menj be jra a fikos szobba, sd be a kdot a msik lmps szekrnybe. gy kapod meg az EMBLEM KULCSOT. Most menj fel egszen az emeletre.

 ,a ledeszkzott ajt eltt mg van egy msik, ezt nyitja a kulcs. Van ott egy pnclszekrny, van benne egy Magnum pisztoly, vagy valami ms.

Az asztalon van, amit keresnk: egy LOCKPICK. ppen mennnk ki az ajtn s tvrecseg neknk Carlos (nem ppen rtheten). De azt mondja nincs tll ott ahol van s segtsget kr. Most menj ki teljesen a rendrsgrl s menj az j tvonal fel, amerre a vasajt van. Ezt nyitja a lockpick. Gyernk tovbb; jobbra lesz egy kis kertses hely ahol egy tml van. Ezt a helyet jl jegyezd meg, vagy nzd majd a trkpet! Tovbb futva a parkolhzba rnk, ott ll egy aut aminek a motorhzban szikrzik egy kbel, ezt vedd fel. A kvetkez helyisg egy kis iroda lesz, ahol tudsz menteni s van lda is! (ha van felesleges szar, vagy kellene valami akkor most pakolssz!) Ezutn menjnk tovbb, a kvetkez ajt utn megint lesz egy trkp a falon (DOWNTOWN MAP).

A kvetkez ajt utn menjnk fel a kis lejtn s be az tterembe. Az egyik asztalon van egy papr, menj egszen a hts ajthoz, ott lesz egy kisszekrny, kinyithatod a LOCKPICK -al. Vedd fel a pajszert s nyisd ki vele a csatorna fedlapjt. Ekkor bejn Carlos s egy vide kvetkezik; amiutn vlasztanod kell:

FELS VLASZTS: lementek a csatornba

ALS VLASZTS: beszaladtok a konyhba

n az alst vlasztom, mert gy Jil odavg egy gyertyalmpt a gzpalackokhoz, amitl a szrny kicsit megsl. Menjetek ki a hts ajtn, ahol elvlik utunk Carlos-sal. Az elgazsnl menj be jobbra ahol lesz egy ajt jobbra, oda be kell menni. Itt ismt lehet menteni s van egy rozsds kurbli itt, amit fel kell szedni. Ahogy kimentl jobbra indulj; a kvetkez ajt utn csak jobbra tudsz menni. Bejutsz a duplaajt utn egy kis elszobba ahol van egy kisltra; ezt told elbb a szekrnyhez, hogy felvehesd a kpet, majd beljebb a kapcsol fel. Mssz fel r az X -gombbal s hzd le a kart. Most a rednyajtnl nyomd meg a kapcsolt, menj fel az emeletre, majd be az utols helyisgbe. Ott lesz a papron a GREEN GEM, ha ez esetleg nem gy lenne, nzz vissza az tterem csatornjba, ahol a hulla van a sarokba! Most menj ki innen, a nagy rcsos duplakapuhoz, ott lesz egy gp ahova be kell raknod a BLUE GEM-et sa GREEN GEM-et(drgakveket).

Ezt a menben teheted meg az USE funkcival. Kinylik a Racoon City Hall Ha bentvagy, mejd az elgazshoz rtl, balra menj. Tbb ajt utn lesz egy tz, eltte pedig egy akadly, ezen az X- gombbal mssz t. Szllj be a troliba htul, majd tedd be a kk kbelt. Most menj elre; lesz pr vide, aztn szedd fel az els kocsiban a villskulcsot. Menj vissza az els Y alak elgazshoz s most az j irnyba, menj, gy rsz el a benzinkthoz. A rednys ajtt a kurblival nyisd ki, de ez eltrik; most hasznld hozz a villskulcsot.

Megkerlve a pultot Van egy zld gombokkal tele kill iz,

(rgphez hasonlt, de nem feltn!) Kapcsolgasd ssze vissza, vagy logikval, majd miutn mindhrom lmpa pirosan g, megkapod a gpolajat. Aztn kis videk; most indulj el s menj vissza a City Hall-ig, a zombik kitrnek egy zld ajtt.

Ott menj be, vedd ki a szobor kezbl a bronzknyvet; menj vissza az tteremhez ahol az ton van egy 30-as, ott kell bemenni a deszkn. Berakod a knyvet az res helyre a msikbl pedig kiveszed a bronz irnytt. Indts vissza a szoborhoz add a kezbe az irnytt, megfordul s kiveheted az akkumultort. Tedd be az akku-t a liftbe. Lemsz, aztn mg egy ajt s az elektromos telepen vagy; van egy piros fny, mellette egy karral hzd meg, aztn menj a msik gphez. 4 kk s 4 piros nyilacska van de egyszerre csak 4 szmjegy a sznkd. Most prbld vgig a varicikat, ha valamelyik helyes akkor kigyullad a zld fny s kinylik egy ajt. A gphez kzelebbi ajt a fontos, mert bent van egy polc, amin a FUSE van, s neknk ez kell. Egy zombicsapat akar az letnkre trni, most vlasztanunk kell

FELS VLASZTS: menekls a htskijraton

ALS VLTOZS: transzformtorok beindtsa

n az alst ajnlom mert gy az ram szt ba***a a zombikat egy csapsra! (ha akarod, elmehetsz a troliba s berakhatod a fuse-t) Emlkszel mg a tml helyre? Most oda kell visszamenni, mivel nlad van a villskulcs, le lehet szerelni, most mgvisszbb kell menni a rendrsg fel. De nem oda hanem balra kell bekanyarodni, a tzzel szemben van a tml csatlakozja. Men, tml-> USE, s Jil eloltja a tzet.

 (csupa vz lesz ezen a helyen)

Mg egy ajt lesz, aztn tallsz egy kurblit a saroknl, ami j a kvhz hts bejrata fel lv rednys ajthoz.

 (nem muszj kinyitni)

De van itt hrom adag fegyvertltny! Ahogy bementl a szp fehr dupla ajtn egy kis vide kvetkezik. Ahol az reg laptopozik, a fikban tallsz iratot; most menj oda ahol az asztalon csillog valami. Tallsz iratot is, azutn kapcsold be a tvt a tvirnytval, valamelyik sz a kd, pl.: AQUA CURE, vagy: SAFSPRIN, menj a szmtgphez s gpeld be az ltalad kivlasztott szt. A gp elektronikusan kinyitja az ajtt, menj be, az egyik polcon lesz a OIL ADDITIVE. Keverd ssze a gpolajjal,(COMBINE) s menj kifele; bejtszs kvetkezik, betrnek a zombik, elviszik az reget. Indulj vissza egszen a troli fel, az autparkolban beszakad a talaj, most vlasztanod kell: (csszik a doboz)

FELS VLASZTS: felkapaszkodsz

ALS VLASZTS: leugrassz

n egyrtelmen a felst ajnlom. Fojtasd az utadat Mikor a City Hall bejratot elhagytad kt ajtval, beszakad a fld, mert egy risfreg turkl. A jratainl kapcsold fel a kt kapcsolt, majd a ltrnl is, mssz fel s irny a troli. Ha bent vagy a htuljnl, pakolj bele mindent amit kell! Ezeket:

FUSE, gpolaj, kk kbel! Most bejn Carlos s ad neked valamilyen tltnyt. Elindtja a trolit; betr a szrny, htra kell menned, ljed, mint az llat. Ha elterlt lesz egy bejtszs, majd mgegy, azutn vlasztanod kell:

FELS VLASZTS: kiugrassz az ablakon

ALS VLASZTS: betrd a vszfket

Mindegy melyiket vlasztod. Ekkor a troli becsapdik s megrkeztnk a jtk kvetkez helysznre: Clock Tower-hez. Menj be a hts bejraton, ami a kpen htul, kzpen van. Jobbra van egy fa ajt ami nem nylik, menj egyenesen s egy kis szobba jutsz. Itt lehet menteni; most menj a kpolnhoz, a kisszekrnyhez, abban van a CLOCT T. KULCS. Menj vissza az elz helyisgbe, s ki lehet nyitni a kulccsal a faajtt. Itt a teremben, fekszik egy hulla, akinl van fontos irat s tltny is. Az rasztalon (zld lmpk vannak rajta) tallsz egy trkpet: CLOCK TOWER MAP. Menj tovbb, Carlos fog bejnni abba a terembe, kis vide,

aztn menj tovbb. Ne menj fel a lpcsn, hanem tovbb az ajtn be. Az rasztalon lesz kp, most menj mg tovbb. Egy szobba rkezel ahol lehet menteni, mgtovbb kell menni, ebben a szobban van egy festmny ami lepottyan, emgtt lesz egy CLOCK T KULCS. Indulj vissz a ahol a nagylpcs vezet fel; menj fel, ki az erklyre, ott lesz egy kulcslyuk amibe j ez. Lecsszik egy ltra, amin mssz fel! Fent lehet menteni, az egyik polcon csillog az ezst fogaskerk. Van itt egy zenegp; hallgasd meg a zent majd dntsd el , hogy UP=fels, vagy DOWN=als lyukba kerljn a rajzszg. Az egyik dallamrszlet mindig hamis! Ha kivlasztottad, majd lejtszottad kiadja a CHORONS CHAIN-t. Most kombinld ezt s a CLOCK T. KULCSOT s lesz belle-> CHORONS KEY. Mikor le akarsz menni az erklyrl bejn egy szrny, vlasztanod kell:

FELS VLASZTS: bekapcsolod a reflektort

ALS VLASZTS: vzbedobod a vezetket

Tkmindegy melyiket vlasztod!

 Most menj vissza a zld ajthoz, ezzel mr ki tudod nyitni. Ha a terembe rtl ahol a csaj s a frfi hullja van, felvehetsz tlk iratot. Itt van hrom szobor, vedd ki a kezkbl a :

CRYSTAL BALL= kristly goly

AMBER BALL=borostyn goly
OBSIDIAN BALL=mrvnyflesg-et. Van a falon hrom ra varilgasd a golykat gy, a kzps ra 12-t mutasson. Ha stimmel a sorrend, megkapd az arany fogaskereket. Kombinld az ezst s az aranyfogaskereket.(SILVER GEAR+GOLD GEAR) Menj el ennek a szobnak a vgbe ahol a bronzharang van, prbld meg eltolni J ez humoros.

Most irny vissza a nagylpcss terembe, menj fel egszen a toronyba, menj a fogaskerekes gphez. Ugorj a menre fogaskerk, USE s mehet a menet. Menj kifel innen, lesz egy bejtszs, kis problma. Kzdeni kell a szrnnyel, majd Carlos is segt; lesz mg egy kis bejtszs mg duma is. Jil kicsit betegeskedik ezrt Carlos -sal folytatjuk utunkat; ebben a szobban van a lda is pakolj ami kell! Most a bronzharanghoz kell menni, ez ott van ahol a hrom ra van a falon, ezt mr flre lehet tolni. Kimsz az ajtn, kis folyos, balra indulsz, irny a krhz.

 (ez itt a bejrat)

Ha bent vagy ismt kis bejtszs van, megismerhetsz az j szrnyekkel. A kvetkez szobban tudsz menteni, tovbb kell menni. Van itt egy nagy asztal amin paprt is tallsz, de a legfontosabb a diktafon. USE –z egyet a liftnl s mr tudod is hasznlni. Menj fel a B3 emeletre (n most ezzel kezdem, de tkmindegy!) Menj a kvetkez terembe, ott lesz egy kis bejtszs, aztn menj be ott a kvetkez ajtn. A polcon lesz a MEDIUM BASE, menj oda a gphez ahol a piros fny van, hzd meg a kart. A lmpa kkre vlt, a gp bezemelt, tedd bele a MEDIUM BASE –t; a csapokat gy kell hzogatni, hogy a nyoms mindkt tartlyban egyenl legyen. Hzogasd az A, B csapokat is! Ha sikerlt, kinyomja neked a VACCINE MEDIUM -ot. Itt is van egy polc, amin tallhatsz iratot! Innen kifel menet kiszabadulnak a szrnyecskk; intzd el ket vagy hagyd ott, vissza kell menni a lifthez. Most menj fel az F4 emeletre, aztn a DATA ROOM nev terembe. Van itt egy asztal ahol van a SICK ROOM KULCS, itt egy kpet is tallsz. Most menj el abba a terembe, a falnl „fekszik” egy halott doki, vizsgld meg az X- gombbal. Kir neked egy hromjegy kdot, ami idzjelben van: „kd”. Menj el az utols helyisgbe, bent van egy mozgathat jjeliszekrny, amit a szoba egyik sarkra kell tolni. Ha ez nem sikerlne, megba** az ram s ki kell menni, majd jra bemenni. Ha j a sarok leesik egy kp a falrl, ami mgtt van egy szf. Ide rd be a kdot s kiveheted a VACCINE BASE -t. Ezt ssze kell kombinlni a VACCINE MEDIUM -al s kijna VACCINE=vakcina=ellenszer. Most menj le a fldszintre, (liftben az F1 -et vlaszd!) kifel menet lesz egy bomba a falon. Nem kell semmi mst tenned, mint kimenni az ajtn, ne prblgasd hatstalantani J. Lesz egy frank bejtszs, azutn menjnk vissza egszen Jilhez; ott nyomj egy ment, USE s Jil jra a rgi. Ismt vele lehetnk itt a lda is pakoljuk be/ki ami kell/nem kell, a LOCKPICK -nek NLAD KELL LENNIE! Menj kifele a krhz fele, csakhogy most egyenesen van egy szrke ajt ezen lehet bemenni; itt lehet menteni, a falon pedig csillog a tbbi kulcs kztt a PARK KULCS. Most irny a nagy vaskapu, miutn bementl a park jobb oldala fel indulj. Lesz egy zld papr a falon ott menj le a lpcsn; menj tovbb addig, ahol egy halott UMBRELLS csv fekszik a fldn, a kezben csillog a PARK KULCS. Ha tovbb msz, a msiknl tallsz tltnyt! Menj vissza a parkba, ahogy feljttl, csak menj egyenesen, be a vasajtn s van itt egy tbla fehr papr van rajta, itt tallod a PARK MAP -ot. Ugorj le a medencbe X, menj a vgbe, nzd meg a tblt X, jegyezd meg ezt a kombincit. Mssz ki a medencbl X, menj a gphez, kapcsold be s rakd ki a fogaskerekeket abban a kombinciban A medence vize lefolyik htul a csatornanylson, amin most le kell menned! Miutn kijutottl, tmentl a temetn, egy fahzhoz rsz, ezt nyitja a PARK KULCS. Ha bent vagy, vedd ki a szekrnybl vascsvet. A hts helyisgben tudsz menteni s vedd is magadhoz az ngyjtt, ha nem lenne nlad; menj a kandallhoz, gesd le a tzift, a vascsvel pedig verd ki a falt. Mssz t, az asztalon lesz a PARK KULCS s tallsz itt iratot s a krts tbln is. Kifel menet tvrecsegnek: Minden tllnek mondjk, hogy (n szerintem) hagyjk el a vrost, mert hadmveletbe kezdenek. Ez biztosan a vros

felszmolsa lehet! Menj vissza teljesen a park rszbe, a temetben mg megtmad egy freg, ha sztltted, a rcson felmszhatsz. Most a park msik felben megint menj le a lpcsn, egszen a lelakatolt ajthoz, ezt nyitja a PARK KULCS. Ahogy msz t a kishdon jn a star, most vlasztanod kell:

FELS VLASZTS: lelkd t

ALS VLASZTS: leugrassz

n a lelkst ajnlom, mert ez pofon egyszer elintzs(itt).

Miutn Jil bement az ajtn, lesz egy rednys ajt ami mg zrva van. A msik sarkon lesz mgegy zrt ajt, de a harmadikon mr t tudsz menni. Kis bejtszs jn, Carlos van itt, arrl beszl, hogy nincs sok idnk, hzzunk bele!n is ezt ajnlom J. Itt tudsz menteni, egy paprt is tallsz, van itt egy polcosszekrny, azon van a FACILITY KULCS.

Menj tovbb, ekkor egy terembe rkezel ahol gz csap ki a csvekbl. Elszr a lift oldaln, majd a msik oldalon kapcsolgasd ket, hogy el tudjl jutni a kompjterig. Ha bekapcsoltad, srgra vlt egy elektromos ajt lmpja. Most menj vissza ahhoz az ajthoz, ami fltt zld lmpa van. Ezt az ajtt nyitja a FACILITY KULCS. Ha bementl, a vezrlpulton van egy gynevezett SYSTEM DISC=flopi. Itt lesz egy lift, azon menj le, majd t a csatorns rszen s egy terembe jutsz. Itt tudsz menteni; van itt egy gpezet amin hrom kk lmpa vilgt, menj oda hozz s vedd ki a WATERSAMPLE-t. A lmpk most pirosra vltanak, menj le tovbb, ha a lenti terembe rkeztl, ott is van egy gpezet, nem feltn L. Tedd bele a WATERSAMPLE cuccot, (USE) kezd el tekergetni az A, B, C tekercset gy, hogy egymsra tve kiegsztsk egymst. Most az elektromos ajt, az pedig ott van: felmsz a lifetel s azon az emeleten legbell. Lesz egy vide, amiben a kcsg reg tapl ki akar csinlni minket. Elkapja t a STAR, neked be kell tenned a SYSTEM DISC -et oda, ahol a piros lmpa g s van egy nyls is. Menj be a nagy pnclajtn; meg kell kzdened a STAR -al s idre is megy. Ha a csapokra prblsz lni, kinylik, s sav folyik a szrnyre, ezzel hamarabb kicsinlhatod t. Ha meglted a hullakupacban fekv egyik UMBRELLA -s csv zsebbl kicsszik a CARD KEY. Kapd fel s nyisd ki vele az ajtt (USE) amin bejttl. Menj vissza ahhoz az ajthoz, ami akkor volt a legels ajt, amikor a szrnyet lelkted s jobbra volt. Ez a rednys ajt amit a CARD KEY nyit. Menj tovbb; egy szobba fogsz jutni ahol a vezrlpulton Carlos fog beszlni, azutn vedd fel az asztalrl a szmll kszlket. Most menj le azonnal a lpcsn. Innentl kezdve TKLSNEK HELYE NINCS! Kt dupla ajtn is t kell haladni, aztn a teremben lesz egy bazinagy reaktor. Itt van a szmtgp ami eltt Jil ll, oda kell menni hozz, kapcs s pofzik egyet. Van 3 akkumultor amit be kell tologatni a csatlakozjba. Azokat tologasd amelyiknl a srga lmpa g! Jnni fog aztn a szrny; a reaktor visszaszmll mindig miutn feltltdtt, majd elsl. lltsd a szrnyet a reaktor el s mindig kap egy telibeba***st tle. Aztn mg nem hal meg a szemt, vlasztanod is kell:

FELS VLASZTS: Magnummal sztlvd

ALS VLASZTS: ezt nem tudtam lerni, elnzst a kellemetlensgekrt.

Vgre kipurcan s kimehetnk a vasajtn, ami fltt a piros lmpa van. Szllj be a kis kabinba s surranj le vele.

s itt lesz Carlos s a megment helikopter.

Racoon City mr a mlt Carlos s Jil egytt nzik vgig ahogy a vros flrobban pillanatok alatt!

 

The Next Game:

 

Ebben az extrajtkban hrom karakter kzl vlaszthatsz, hogy kivel indulj jabb kzdelembe.

Minden szrny meglse utn + msodperceket kapsz.

Ha kicselezed ket ezrt is jr a jutalom.

A STAR -ok kinyrsakor kaszlhatsz sokat.

Ha a raktavett hasznlod nem vesztesz az idn!

A vgs hely ahova el kell jutni az az iroda ahol az els kulcsot vetted fel a jtk sorn.

 

 
≈BEJELENTKEZS≈
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Elfelejtettem a jelszt
 

Hímes tojás, nyuszipár, téged vár a Mesetár! Kukkants be hozzánk!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    Nagyon ütõs volt a Nintendo Switch 2 Direct! Elemzést a látottakról pedig itt olvashatsz!    *****    Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros