semmi
-
 
-
 
EGYÉB TÉMÁK
 
-
 
-
 
-
 
-
 
♠VÉGIGJÁTSZÁS♠
♠VÉGIGJÁTSZÁS♠ : EZ MIND AZ ÉN ÍRÁSOM

EZ MIND AZ ÉN ÍRÁSOM

  2006.11.02. 09:23

VÉGIGJÁTSZÁS>>

Végigjátszás

 

Ez a dokumentum végigmondja a tennivalók sokaságát, abban a módban, amit én választottam.

 

Itt a mód, amiben, a következőkben játszani fogok.

A yes –szóval vannak leokézva a következő módok(jobbra nyíl):

 

ENERGY          YES

MAPS                YES

ALL TOOLS    YES

ALL FILES      YES

 

Játék:

 

A játék elején van pár jó kis videó, amit érdemes megnézni!

Robbanás történik és Jil kiugrik a tűz mögül.

Van pár zombi lőjük le őket: R2+X.

Majd a piros konténeren másszunk ki: X.

Jil betöri az ajtót, majd egy kis videó következik.

Menjünk fel a fémlépcsőkön a kis irodába:

Rögtön ahogy bejövünk a falon csillog a kulcs, amit fel kell venni. Itt van a láda is amiből kivehetjük az INK RIBBONT,

Ezzel lehet menteni az írógépnél. Most menj le és keresd meg az ajtót amit a kulcs nyit. Menj el arra a helyre, ahol háromfelé ágazik az út és fa padlózat van lent, lesz egy szürke ajtó. Ahogyan megpróbálod kinyitni, kitörik a zombik. Menj le a pincébe, a szekrényen csillog a kis flakon olaj. Most menj el arra a helyre ahol egy pár lépcsőfok, vezet le egy gyerekjátékokkal teli kisplaccra.

Most csak arra kell menned amerre a képen Jil fut.

Így jutsz be a bárba ahol egy rövid bejátszás lesz.

Segíts a társadnak lelőni a zombit, miután vége szedd fel az öngyújtót, és itt van egy kép is a pulton. Érdemes kimenni most a kávézó főajtaján, mert az út ide vezet, ahol egy térkép van a falon!

 Ha ezek megvannak, csak visszafele kell menni, de a lépcső után a fatalajú kisutcán kell bemenni. A kötéllel lezárt ajtóhoz állj oda, majd lépj be a menübe, menj az öngyújtóra majd az USE szóra. A kötél leég, és be lehet menni. Az első ajtó balra egy kis fülke ahol tudsz menteni, de most egyenesen kell menni. Az ajtó után balra van a rendőrség.

Ahogyan bemész lesz egy kis videó. Azután választanod kell:

FELSŐ VÁLASZTÁS: HARC A SZÖRNYEL

ALSÓ VÁLASZTÁS: BEMENEKÜLÉS AZ ÉPÜLETBE

Én az alsót javaslom, mer így könnyen el is van intézve. Bent a hall közepén a számítógépnél tudsz menteni. Be kell menni a faajtón, majd egy terembe érkezünk, amiből nyílik egy kisebb iroda. Menj tovább a következő helyiségbe, ahol a szekrények vannak. Rögtön világít az egyik fiókon egy piros lámpa, ezt nyissuk ki. Benne van a BLUE GEM. Menjünk még tovább és ahol a zombi csajt találjuk, van egy barna faajtó, ott be. Jön még egy dupla faajtó és egy bentvagy egy tanteremben. A tanári asztal melletti asztalon csillog Jil személyi kártyája, vedd fel és menj vissza egészen a főterembe. Be kell raknod a kártyát a számítógépbe, nyomj X -eket és kiad egy négyszámjegyű kódot. Menj be újra a fiókos szobába, üsd be a kódot a másik lámpás szekrénybe. Így kapod meg az EMBLEM KULCSOT. Most menj fel egészen az emeletre.

 ,a ledeszkázott ajtó előtt még van egy másik, ezt nyitja a kulcs. Van ott egy páncélszekrény, van benne egy Magnum pisztoly, vagy valami más.

Az asztalon van, amit keresünk: egy LOCKPICK. Éppen mennénk ki az ajtón és távrecseg nekünk Carlos (nem éppen érthetően). De azt mondja nincs túlélő ott ahol ő van és segítséget kér. Most menj ki teljesen a rendőrségről és menj az új útvonal felé, amerre a vasajtó van. Ezt nyitja a lockpick. Gyerünk tovább; jobbra lesz egy kis kerítéses hely ahol egy tömlő van. Ezt a helyet jól jegyezd meg, vagy nézd majd a térképet! Tovább futva a parkolóházba érünk, ott áll egy autó aminek a motorházában szikrázik egy kábel, ezt vedd fel. A következő helyiség egy kis iroda lesz, ahol tudsz menteni és van láda is! (ha van felesleges szar, vagy kellene valami akkor most pakolássz!) Ezután menjünk tovább, a következő ajtó után megint lesz egy térkép a falon (DOWNTOWN MAP).

A következő ajtó után menjünk fel a kis lejtőn és be az étterembe. Az egyik asztalon van egy papír, menj egészen a hátsó ajtóhoz, ott lesz egy kisszekrény, kinyithatod a LOCKPICK -al. Vedd fel a pajszert és nyisd ki vele a csatorna fedlapját. Ekkor bejön Carlos és egy videó következik; amiután választanod kell:

FELSŐ VÁLASZTÁS: lementek a csatornába

ALSÓ VÁLASZTÁS: beszaladtok a konyhába

Én az alsót választom, mert így Jil odavág egy gyertyalámpát a gázpalackokhoz, amitől a szörny kicsit megsül. Menjetek ki a hátsó ajtón, ahol elválik utunk Carlos-sal. Az elágazásnál menj be jobbra ahol lesz egy ajtó jobbra, oda be kell menni. Itt ismét lehet menteni és van egy rozsdás kurbli itt, amit fel kell szedni. Ahogy kimentél jobbra indulj; a következő ajtó után csak jobbra tudsz menni. Bejutsz a duplaajtó után egy kis előszobába ahol van egy kislétra; ezt told előbb a szekrényhez, hogy felvehesd a képet, majd beljebb a kapcsoló felé. Mássz fel rá az X -gombbal és húzd le a kart. Most a redőnyajtónál nyomd meg a kapcsolót, menj fel az emeletre, majd be az utolsó helyiségbe. Ott lesz a papíron a GREEN GEM, ha ez esetleg nem így lenne, nézz vissza az étterem csatornájába, ahol a hulla van a sarokba! Most menj ki innen, a nagy rácsos duplakapuhoz, ott lesz egy gép ahova be kell raknod a BLUE GEM-et ésa GREEN GEM-et(drágaköveket).

Ezt a menüben teheted meg az USE funkcióval. Kinyílik a Racoon City Hall Ha bentvagy, mejd az elágazáshoz értél, balra menj. Több ajtó után lesz egy tűz, előtte pedig egy akadály, ezen az X- gombbal mássz át. Szállj be a troliba hátul, majd tedd be a kék kábelt. Most menj előre; lesz pár videó, aztán szedd fel az első kocsiban a villáskulcsot. Menj vissza az első Y alakú elágazáshoz és most az új irányba, menj, így érsz el a benzinkúthoz. A redőnyös ajtót a kurblival nyisd ki, de ez eltörik; most használd hozzá a villáskulcsot.

Megkerülve a pultot Van egy zöld gombokkal tele kiálló izé,

(írógéphez hasonlít, de nem feltűnő!) Kapcsolgasd össze vissza, vagy logikával, majd miután mindhárom lámpa pirosan ég, megkapod a gépolajat. Aztán kis videók; most indulj el és menj vissza a City Hall-ig, a zombik kitörnek egy zöld ajtót.

Ott menj be, vedd ki a szobor kezéből a bronzkönyvet; menj vissza az étteremhez ahol az úton van egy 30-as, ott kell bemenni a deszkán. Berakod a könyvet az üres helyre a másikból pedig kiveszed a bronz iránytűt. Indíts vissza a szoborhoz add a kezébe az iránytűt, megfordul és kiveheted az akkumulátort. Tedd be az akku-t a liftbe. Lemész, aztán még egy ajtó és az elektromos telepen vagy; van egy piros fény, mellette egy karral húzd meg, aztán menj a másik géphez. 4 kék és 4 piros nyilacska van de egyszerre csak 4 számjegyű a színkód. Most próbáld végig a variációkat, ha valamelyik helyes akkor kigyullad a zöld fény és kinyílik egy ajtó. A géphez közelebbi ajtó a fontos, mert bent van egy polc, amin a FUSE van, és nekünk ez kell. Egy zombicsapat akar az életünkre törni, most választanunk kell

FELSŐ VÁLASZTÁS: menekülés a hátsókijáraton

ALSÓ VÁLTOZÁS: transzformátorok beindítása

Én az alsót ajánlom mert így az áram szét ba***a a zombikat egy csapásra! (ha akarod, elmehetsz a troliba és berakhatod a fuse-t) Emlékszel még a tömlő helyére? Most oda kell visszamenni, mivel nálad van a villáskulcs, le lehet szerelni, most mégvisszább kell menni a rendőrség felé. De nem oda hanem balra kell bekanyarodni, a tűzzel szemben van a tömlő csatlakozója. Menü, tömlő-> USE, és Jil eloltja a tüzet.

 (csupa víz lesz ezen a helyen)

Még egy ajtó lesz, aztán találsz egy kurblit a saroknál, ami jó a kávéház hátsó bejárata felé lévő redőnyös ajtóhoz.

 (nem muszáj kinyitni)

De van itt három adag fegyvertöltény! Ahogy bementél a szép fehér dupla ajtón egy kis videó következik. Ahol az öreg laptopozik, a fiókban találsz iratot; most menj oda ahol az asztalon csillog valami. Találsz iratot is, azután kapcsold be a tévét a távirányítóval, valamelyik szó a kód, pl.: AQUA CURE, vagy: SAFSPRIN, menj a számítógéphez és gépeld be az általad kiválasztott szót. A gép elektronikusan kinyitja az ajtót, menj be, az egyik polcon lesz a OIL ADDITIVE. Keverd össze a gépolajjal,(COMBINE) és menj kifele; bejátszás következik, betörnek a zombik, elviszik az öreget. Indulj vissza egészen a troli felé, az autóparkolóban beszakad a talaj, most választanod kell: (csúszik a doboz)

FELSŐ VÁLASZTÁS: felkapaszkodsz

ALSÓ VÁLASZTÁS: leugrassz

Én egyértelműen a felsőt ajánlom. Fojtasd az utadat Mikor a City Hall bejáratot elhagytad két ajtóval, beszakad a föld, mert egy óriásféreg turkál. A járatainál kapcsold fel a két kapcsolót, majd a létránál is, mássz fel és irány a troli. Ha bent vagy a hátuljánál, pakolj bele mindent amit kell! Ezeket:

FUSE, gépolaj, kék kábel! Most bejön Carlos és ad neked valamilyen töltényt. Elindítja a trolit; betör a szörny, hátra kell menned, lőjed, mint az állat. Ha elterült lesz egy bejátszás, majd mégegy, azután választanod kell:

FELSŐ VÁLASZTÁS: kiugrassz az ablakon

ALSÓ VÁLASZTÁS: betöröd a vészféket

Mindegy melyiket választod. Ekkor a troli becsapódik és megérkeztünk a játék következő helyszínére: Clock Tower-hez. Menj be a hátsó bejáraton, ami a képen hátul, középen van. Jobbra van egy fa ajtó ami nem nyílik, menj egyenesen és egy kis szobába jutsz. Itt lehet menteni; most menj a kápolnához, a kisszekrényhez, abban van a CLOCT T. KULCS. Menj vissza az előző helyiségbe, és ki lehet nyitni a kulccsal a faajtót. Itt a teremben, fekszik egy hulla, akinél van fontos irat és töltény is. Az íróasztalon (zöld lámpák vannak rajta) találsz egy térképet: CLOCK TOWER MAP. Menj tovább, Carlos fog bejönni abba a terembe, kis videó,

aztán menj tovább. Ne menj fel a lépcsőn, hanem tovább az ajtón be. Az íróasztalon lesz kép, most menj még tovább. Egy szobába érkezel ahol lehet menteni, mégtovább kell menni, ebben a szobában van egy festmény ami lepottyan, emögött lesz egy CLOCK T KULCS. Indulj vissz a ahol a nagylépcső vezet fel; menj fel, ki az erkélyre, ott lesz egy kulcslyuk amibe jó ez. Lecsúszik egy létra, amin mássz fel! Fent lehet menteni, az egyik polcon csillog az ezüst fogaskerék. Van itt egy zenegép; hallgasd meg a zenét majd döntsd el , hogy UP=felső, vagy DOWN=alsó lyukba kerüljön a rajzszög. Az egyik dallamrészlet mindig hamis! Ha kiválasztottad, majd lejátszottad kiadja a CHORONS CHAIN-t. Most kombináld ezt és a CLOCK T. KULCSOT és lesz belőle-> CHORONS KEY. Mikor le akarsz menni az erkélyről bejön egy szörny, választanod kell:

FELSŐ VÁLASZTÁS: bekapcsolod a reflektort

ALSÓ VÁLASZTÁS: vízbedobod a vezetéket

Tökmindegy melyiket választod!

 Most menj vissza a zöld ajtóhoz, ezzel már ki tudod nyitni. Ha a terembe értél ahol a csaj és a férfi hullája van, felvehetsz tőlük iratot. Itt van három szobor, vedd ki a kezükből a :

CRYSTAL BALL= kristály golyó

AMBER BALL=borostyán golyó
OBSIDIAN BALL=márványféleség-et. Van a falon három óra variálgasd a golyókat úgy, a középső óra 12-t mutasson. Ha stimmel a sorrend, megkapd az arany fogaskereket. Kombináld az ezüst és az aranyfogaskereket.(SILVER GEAR+GOLD GEAR) Menj el ennek a szobának a végébe ahol a bronzharang van, próbáld meg eltolni J ez humoros.

Most irány vissza a nagylépcsős terembe, menj fel egészen a toronyba, menj a fogaskerekes géphez. Ugorj a menüre fogaskerék, USE és mehet a menet. Menj kifelé innen, lesz egy bejátszás, kis probléma. Küzdeni kell a szörnnyel, majd Carlos is segít; lesz még egy kis bejátszás még duma is. Jil kicsit betegeskedik ezért Carlos -sal folytatjuk utunkat; ebben a szobában van a láda is pakolj ami kell! Most a bronzharanghoz kell menni, ez ott van ahol a három óra van a falon, ezt már félre lehet tolni. Kimész az ajtón, kis folyosó, balra indulsz, irány a kórház.

 (ez itt a bejárat)

Ha bent vagy ismét kis bejátszás van, megismerhetsz az új szörnyekkel. A következő szobában tudsz menteni, tovább kell menni. Van itt egy nagy asztal amin papírt is találsz, de a legfontosabb a diktafon. USE –z egyet a liftnél és már tudod is használni. Menj fel a B3 emeletre (én most ezzel kezdem, de tökmindegy!) Menj a következő terembe, ott lesz egy kis bejátszás, aztán menj be ott a következő ajtón. A polcon lesz a MEDIUM BASE, menj oda a géphez ahol a piros fény van, húzd meg a kart. A lámpa kékre vált, a gép beüzemelt, tedd bele a MEDIUM BASE –t; a csapokat úgy kell húzogatni, hogy a nyomás mindkét tartályban egyenlő legyen. Húzogasd az A, B csapokat is! Ha sikerült, kinyomja neked a VACCINE MEDIUM -ot. Itt is van egy polc, amin találhatsz iratot! Innen kifelé menet kiszabadulnak a szörnyecskék; intézd el őket vagy hagyd ott, vissza kell menni a lifthez. Most menj fel az F4 emeletre, aztán a DATA ROOM nevű terembe. Van itt egy asztal ahol van a SICK ROOM KULCS, itt egy képet is találsz. Most menj el abba a terembe, a falnál „fekszik” egy halott doki, vizsgáld meg az X- gombbal. Kiír neked egy háromjegyű kódot, ami idézőjelben van: „kód”. Menj el az utolsó helyiségbe, bent van egy mozgatható éjjeliszekrény, amit a szoba egyik sarkára kell tolni. Ha ez nem sikerülne, megba** az áram és ki kell menni, majd újra bemenni. Ha jó a sarok leesik egy kép a falról, ami mögött van egy széf. Ide írd be a kódot és kiveheted a VACCINE BASE -t. Ezt össze kell kombinálni a VACCINE MEDIUM -al és kijöna VACCINE=vakcina=ellenszer. Most menj le a földszintre, (liftben az F1 -et válaszd!) kifelé menet lesz egy bomba a falon. Nem kell semmi mást tenned, mint kimenni az ajtón, ne próbálgasd hatástalanítani J. Lesz egy frankó bejátszás, azután menjünk vissza egészen Jilhez; ott nyomj egy menüt, USE és Jil újra a régi. Ismét vele lehetünk itt a láda is pakoljuk be/ki ami kell/nem kell, a LOCKPICK -nek NÁLAD KELL LENNIE! Menj kifele a kórház fele, csakhogy most egyenesen van egy szürke ajtó ezen lehet bemenni; itt lehet menteni, a falon pedig csillog a többi kulcs között a PARK KULCS. Most irány a nagy vaskapu, miután bementél a park jobb oldala felé indulj. Lesz egy zöld papír a falon ott menj le a lépcsőn; menj tovább addig, ahol egy halott UMBRELLÁS csávó fekszik a földön, a kezében csillog a PARK KULCS. Ha tovább mész, a másiknál találsz töltényt! Menj vissza a parkba, ahogy feljöttél, csak menj egyenesen, be a vasajtón és van itt egy tábla fehér papír van rajta, itt találod a PARK MAP -ot. Ugorj le a medencébe X, menj a végébe, nézd meg a táblát X, jegyezd meg ezt a kombinációt. Mássz ki a medencéből X, menj a géphez, kapcsold be és rakd ki a fogaskerekeket abban a kombinációban A medence vize lefolyik hátul a csatornanyíláson, amin most le kell menned! Miután kijutottál, átmentél a temetőn, egy faházhoz érsz, ezt nyitja a PARK KULCS. Ha bent vagy, vedd ki a szekrényből vascsövet. A hátsó helyiségben tudsz menteni és vedd is magadhoz az öngyújtót, ha nem lenne nálad; menj a kandallóhoz, égesd le a tűzifát, a vascsővel pedig verd ki a falát. Mássz át, az asztalon lesz a PARK KULCS és találsz itt iratot és a krétás táblán is. Kifelé menet távrecsegnek: Minden túlélőnek mondják, hogy (én szerintem) hagyják el a várost, mert hadműveletbe kezdenek. Ez biztosan a város

felszámolása lehet! Menj vissza teljesen a park részbe, a temetőben még megtámad egy féreg, ha szétlőtted, a rácson felmászhatsz. Most a park másik felében megint menj le a lépcsőn, egészen a lelakatolt ajtóhoz, ezt nyitja a PARK KULCS. Ahogy mész át a kishídon jön a star, most választanod kell:

FELSŐ VÁLASZTÁS: lelököd őt

ALSÓ VÁLASZTÁS: leugrassz

Én a lelökést ajánlom, mert ez pofon egyszerű elintézés(itt).

Miután Jil bement az ajtón, lesz egy redőnyös ajtó ami még zárva van. A másik sarkon lesz mégegy zárt ajtó, de a harmadikon már át tudsz menni. Kis bejátszás jön, Carlos van itt, arról beszél, hogy nincs sok időnk, húzzunk bele!Én is ezt ajánlom J. Itt tudsz menteni, egy papírt is találsz, van itt egy polcosszekrény, azon van a FACILITY KULCS.

Menj tovább, ekkor egy terembe érkezel ahol gőz csap ki a csövekből. Először a lift oldalán, majd a másik oldalon kapcsolgasd őket, hogy el tudjál jutni a kompjúterig. Ha bekapcsoltad, sárgára vált egy elektromos ajtó lámpája. Most menj vissza ahhoz az ajtóhoz, ami fölött zöld lámpa van. Ezt az ajtót nyitja a FACILITY KULCS. Ha bementél, a vezérlőpulton van egy úgynevezett SYSTEM DISC=flopi. Itt lesz egy lift, azon menj le, majd át a csatornás részen és egy terembe jutsz. Itt tudsz menteni; van itt egy gépezet amin három kék lámpa világít, menj oda hozzá és vedd ki a WATERSAMPLE-t. A lámpák most pirosra váltanak, menj le tovább, ha a lenti terembe érkeztél, ott is van egy gépezet, nem feltűnő L. Tedd bele a WATERSAMPLE cuccot, (USE) kezd el tekergetni az A, B, C tekercset úgy, hogy egymásra téve kiegészítsék egymást. Most az elektromos ajtó, az pedig ott van: felmész a lifetel és azon az emeleten legbelül. Lesz egy videó, amiben a köcsög öreg tapló ki akar csinálni minket. Elkapja őt a STAR, neked be kell tenned a SYSTEM DISC -et oda, ahol a piros lámpa ég és van egy nyílás is. Menj be a nagy páncélajtón; meg kell küzdened a STAR -al és időre is megy. Ha a csapokra próbálsz lőni, kinyílik, és sav folyik a szörnyre, ezzel hamarabb kicsinálhatod őt. Ha megölted a hullakupacban fekvő egyik UMBRELLA -s csávó zsebéből kicsúszik a CARD KEY. Kapd fel és nyisd ki vele az ajtót (USE) amin bejöttél. Menj vissza ahhoz az ajtóhoz, ami akkor volt a legelső ajtó, amikor a szörnyet lelökted és jobbra volt. Ez a redőnyös ajtó amit a CARD KEY nyit. Menj tovább; egy szobába fogsz jutni ahol a vezérlőpulton Carlos fog beszélni, azután vedd fel az asztalról a számláló készüléket. Most menj le azonnal a lépcsőn. Innentől kezdve TÖKÖLÉSNEK HELYE NINCS! Két dupla ajtón is át kell haladni, aztán a teremben lesz egy bazinagy reaktor. Itt van a számítógép ami előtt Jil áll, oda kell menni hozzá, kapcs és pofázik egyet. Van 3 akkumulátor amit be kell tologatni a csatlakozójába. Azokat tologasd amelyiknél a sárga lámpa ég! Jönni fog aztán a szörny; a reaktor visszaszámlál mindig miután feltöltődött, majd elsül. Állítsd a szörnyet a reaktor elé és mindig kap egy telibeba***st tőle. Aztán még nem hal meg a szemét, választanod is kell:

FELSŐ VÁLASZTÁS: Magnummal szétlővöd

ALSÓ VÁLASZTÁS: ezt nem tudtam leírni, elnézést a kellemetlenségekért.

Végre kipurcan és kimehetünk a vasajtón, ami fölött a piros lámpa van. Szállj be a kis kabinba és surranj le vele.

És itt lesz Carlos és a megmentő helikopter.

Racoon City már a múlté Carlos és Jil együtt nézik végig ahogy a város fölrobban pillanatok alatt!

 

The Next Game:

 

Ebben az extrajátékban három karakter közül választhatsz, hogy kivel indulj újabb küzdelembe.

Minden szörny megölése után + másodperceket kapsz.

Ha kicselezed őket ezért is jár a jutalom.

A STAR -ok kinyírásakor kaszálhatsz sokat.

Ha a rakétavetőt használod nem veszítesz az időn!

A végső hely ahova el kell jutni az az iroda ahol az első kulcsot vetted fel a játék során.

 

 
≈BEJELENTKEZÉS≈
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Elfelejtettem a jelszót
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?